Profilointi

Ota kaikki hyöty irti hallussasi olevasta asiakasdatasta! Jokaisella yrityksellä on mieletön määrä tietoa asiakkaistaan ja prospekteistaan, mutta sitä ei ole hyödynnetty millään tavalla. Minkälainen asiakas tuo suurimman liikevaihdon suhteessa kokoonsa? Mikä toimiala klousaantuu helpoiten? Minne oikeasti kannattaa suunnata oma aika ja energia? Entä minlainen asiakas on suurin riski yrityksellenne? 

Vaikka kaikilla on tuntuma omista asiakassegmenteistä, harva hyödyntää informaatiota systemaattisesti. Kuitenkin juuri olemassa olevan datan analysointi ja asiakkaiden profilointi on nykypäivänä yritysten suurin kilpailuetu.

LeadCloud profilointityökaluun lataat haluamasi asiakasryhmän tiedot ja saat saman tien kattavan analyysin tästä massasta. Analyysin perusteella voit hakea uusia kohderyhmiä samoilla kriteereillä ja hyödyntää tietoja tästä päivästä eteenpäin, kohdistaen voimavarasi aina oikein.

Kaikki tuotteet